om jag kunde drömma

halloj! idag har jag varit ute hela dagen kom in för en liten stund sen så nu tänkte hoppa in i duschen! vaknade runt tio och pluggade till elva efter det la jag mig i solen! började som sagt att läsa om twilight och kom en bra bit in i boken! har bara lite kvar :( men då blir det att läsa om tvåan och alltså trean och fyran också haha! riktig nörd.

Idag har jag fått så himla mycket färg för att vara mig! är super nöjd dock så blir jag först röd så det är varmt och svider lite men om någon dag blir det brunt hehe! värt smärtan! ;)
Ikväll händer det inte mycket alls, lite mer läsning och sedan bb! så ser min kväll ut men i morgon blire mer händelser! någon som sa feeest? :D hehe, sjukt taggad! aja ska duscha nu så att jag kan fortsätta läsa! och på tal om att läsa så fick jag bra betyg på min engelska bokanalys! riktigt nöjd! .. skriver nog inge mer idag, känner att jag börjar bli dålig på att blogga men det drar nog igång snart! så jag skriver nog i morgon .. tjingeling! ♥
image description
fyra bilder från igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0