en fullproppad dag

hejhej! sitter hemma hos krillan och myser lite med henne! hon åker bort i morgon :( tråkigt! hihi.. kanske hoppar ner i hennes resväska, får se;) 
 
gårdagen var toppen! dock åkte jag hem vid elva vilket var lite för tidigt men äsch. Var rätt trött, det var en mysig kväll vid vattnet i alla fall. I morse blev det en tidig morgon, satt i kö för att få vip biljetter till Justin Bieber konsert då man får träffa honom, klockan nio släpptes biljetterna och jag kom in på sidan 2 min över nio, och då var det redan slutsålt. :O fuuuuuuck!! började typ gråta! .. hur kunde det gå så snabbt? en minut så var det slutsålt :( bläää! jag och emelie som satt på telefon med varandra i morse var fett sura. Haha, fick lite onda tankar om de som fick biljetter ;) hehe.. 
 
Efter det vilade jag en stund, fick ut ilskan och allt och sedan fixade jag mig lite och gick hem till emelie. Poolparty! ;) inte riktigt party men det var jätte kul! vi badade och solade med en massa men sen blev det dags att åka hem, jag gick hem till mig bytte om, sedan gick jag till Krillan och nu sitter vi här! ååh vill inte att hon ska åka! men hon kommer ha det grymt kul! .. btw, snart bara 20 dagar kvar tills vi börjar skolan, döda mig nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0