en chill-dag hemma

hejhej! sitter ute i solen just nu! idag blir det en hamma-dag, är sjukt trött!! ska duscha och ha en liten ta-hand-om-mig-själv-kväll så det ska bli najs! måla naglarna, ansiktsmask och sånt! wiie. Det blir det för mig och sedan mys med familjen.
 
Igår då jag var med kicki så började vi planera inför nästa sommar då vi ska försöka dra till London! en vecka eller en lång helg, får se! men jag har kollat på flyg och hotell idag och har hittat jätte fina hotell som ligger runt några tusen så det ser ljust ut för oss! När krillan kommer hem ska våra familjer käka middag tillammans och då blir det lite prat om england! ååh jag kan bara tänka mig vad najs det kommer bli! hihi. nu ska jag göra lite sallad och sätta mig inne ett tag, har lite ont i huvudet så ska nog lägga mig i sängen och vila efter jag har ätit, se en film eller två! vi hörs senare! tjingeling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0