fredag den 3 augusti 2012

hellu! jag sitter just nu i sängen och kolllar i olika kataloger, har beställt hem lite grejor för ansiktet! ååh vad jag älskar Oriflame sweden, dom har dom bästa sakerna, hudvård, smink, parfym, olika krämer för kroppen! mmh, älska! .. (finns saker för killar också hehe) har i alla fall beställt hem lite saker, så dom kommer väl om någon vecka! 
 
nu ska jag dra mig ur sängen, har inte rört mig ur fläcken på hela morgonen, men magen kurrar så ska ner och göra lite lunch/frukost och sitta med mamsen min och se på film! sen ska jag duscha och fixa lite saker inför ikväll. Måste tagga till, just nu är jag så himla trött bara! haha ♥
 
miss U sweetie! hoppas du har det bra i Danmark! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0