fläskläpp för första gången..

har typ nyss vaknat, okej nej. jag vakna för någon halvtimme sen... igår var bäst! haha. Alla sov över efter skräckfilmerna vi hade sett.. haha och på tal om skräckfilmerna så kan jag säga att dom var läskiga för fick en fläskläpp under filmen när chriz ben flög upp och hennes knä kom precis på min läpp! haha jag såg ut som en anka! och har en bula på huvudet för jag hoppade till flera gånger och slog i väggen hahaha.. men fläskläppen e typ borta nu..

fan att vi var vakna hela natten, gick typ och la oss kvart över sex.. nu har jag inte pluggat, utan bara sovit! fan fan fan.. haha, aja nu ska jag ringa runt och kolla med alla när vi ska in till stan i morgon.. HP7 är morgondagens händelse.. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0