helgen på blidö

ska berätta lite om helgen som har varit underbar! trodde jag skulle vara jätte trött nu när jag kom hem men det var jag inte, jag och kicki har verkligen vilat ut, myst och pratat om allt hihi och sett på filmer!
När vi kom till Blidö så la vi oss med täckerna i soffan och somnade direkt. sen när vi vaknade var det dags för att äta! maten dom gör är alltid lika god! älska haha.. sen så satt vi rätt länge vid bordet och pratade om lite allt möjligt. Sen efter maten i lördags då, så satte vi på en film vi såg väldigt många filmer i helgen, hehe 4 filmer och 8 avsnitt av VD hehe, kicki är fast i Vampire diaries hihi älska! helgen har helt enkelt gått ut på att vi har sett på film, myst, tjcokat oss, och pratat om en hel massa saker hihi och planerat inför nästa år och sommaren! wiie vi har så mycket att se fram emot! ♥♥

image descriptionimage description


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt var underbart gumman! som du sa så har vi massor att se fram emot! jag kan knappt vänta! aaaaah älskar dig!

2012-05-07 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0