underbar dag

halloj! har bloggat dåligt de senaste dagarna känner jag men dagen har varit super i alla fall!! syrran hade så jävla bra grejer med sig hem så kanske har ett jobb för en kort tid, inte stor chans att jag får jobbet jag vill ha men ska mejla ett företag senare i veckan!!! blir galen, sen fick jag bra betyg på mänskliga rättigheter uppgiften så det var super kul det med! sen har jag även fått lite färg idag! lilla jag som aldrig blir brun har rand! what?? haha, sen så pratade jag med krillan och i morgon ska vi boka Nicki Minaj!! crazy och vi planerade lite inför skolavslutningen och sedan för fyra dagars helgen, då ska jag också åka köpa rosa, blå och turkos färg till håret, färga topparna blire då! galet kul ju! hehe
är vädligt utvilad nu när jag tagit en lugn helg så är super taggad på både skola, shopping och fest. hoppas någon ryker ihop någon fest under den långa helgen! hihi. Aja nu ska jag duscha och sen måla naglarna, snart börjar bb också det måste man ju se, stackars vobban han lär ju åka om han sitter mot camilla och hanna, tror jag i alla fall, vi hoppas på det haha ♥
hur balt är inte detta??! coolt till Nicki Minaj också! hehe fast det är ju ett tag dit hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0