underbar dag

hellu! har haft en toppen dag! jag mamma och pappa åkte runt i stan och kollade på lite kläder och annat, sen åkte vi och åt ute innan vi snabbt åkte till kista på vägen hem, jag är så glad för att jag fick mina shorts!! :D hihi älskar färgen! nitarna, allt!! hihi
nu ska jag ut i trädgården efter en timmes plugg, har skickat in lite rest uppgifter så har nästan inga kvar! wiie, fan arton dagar kommer gå så snabbt! speciellt när man kollar på film och sånt på några utav lektionerna! hihi.. aja ska ut nu som sagt sen ska jag laga mat med systern min, ikväll blir det lax och pasta sallad med lite extra gott bröd! längtar fan till maten haha, aja slänger upp en bild på mina short strax! :D tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0