Turn to you

hellu! sitter i skolan, vi ser just nu på film på engelskan så tänkte passa på att blogga :)
idag är det en kort dag så jag ska hem direkt efter skolan, träffa jonte en snabbis för han åker bort sen! sen ska jag och pappa ut och leta efter en present till min mami! :) .. mors dag snart ju! vet nog vad jag ska köpa så behöver bara pengar nu så det är därför pappa ska med haha!
kanske ska köpa en lång klänning idag om jag ändå ska till cnetrum, fem hundra kr från salt, men det är värt det! den är super fin och kom in för några dagar sen och det finns bara tre kvar i affären!!! måste ha den! ♥
passar ju bra att slänga on låten Justin gjort till sin mamma på mors dag! gulligt ju och en bra låt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0