slappdag

halloj! idag regnar det för fullt så när jag vaknade runt halv nio bestämde jag mig för att somna om, vaknade för en stund sen och man kan säga att jag är riktigt slö idag, har precis ätit med päronen och nu ska vi se på GCB, såg sista avsnittet av VD och jag grät som värsta barnrumpan haha! kul att man måste vänta till december nu!!-.-
Idag ska jag nog träffa grabbarna men det blir nog senare ikväll tror jag, är galet seg i dag som sagt men jag antar att man blir det när man vaknar halv sex vecka in och vecka ut, haha! skönt med helg i alla fall, mamma och pappa planerade inför jul, haha jag vet lite tidigt, men istället för att vara hemma vill vi resa utomlands och fira nyår och julafton som i gjort förut men inte tillbaka till Indien, blev typ rädd där på nyårsafton alldeles för mycket folk!! haha, det lär bli London vilket jag inte klagar på! hihi, det skulle vara så grymt kul!! men men ska inte ha för höga förhoppningar vi ändrar oss hela tiden haha! .. Sen kanske jag ska till London i november, då blire att träffa Mr Rob igen och se premiären av twilgiht del två där! och sen USA och Göteborg i sommar, åååååh vilket bra år det kommer bli!! :D hihi, aja nu ska jag ta min filt och kudde och mysa ner mig i soffan där nere! skriver om jag hittar på något senare ikväll annars blire film mys för mig idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0