onsdagen den 2 maj 2012

hejhej! har precis kommit in! tog en runda ner till vattnet snabbt och sedan hem igen, fick lust att gå ut bara haha beror nog på det fina vädret! :D
idag började min dag med sura miner men nu är jag glad och super taaggad till fredag! hehe.. ska nämligen till grönan då som jag sagt förut, LMFAO ska öppna sommarens konserter på grönan och det ska bli grymt kul! ska dit med ah många så det ska bli hur härligt som helst! :)
idag i skolan hade jag spanska prov, tror faktiskt att det gick bra, antgingen har jag gjort skit bra ifrån mig eller så har jag fel på allt, antingen eller haha det är alltid så med spanskan, i alla fall. Sen har jag haft rätt sköna lektioner! förutom webbutveckling, det brukar vara kul men fattar inte ett skit nu haha! aja ska plugga lite samhällskunskap tänkte jag, i morgon har jag redovisning och nationella skrivdelen i engelska sen slutar jag och då får jag helg!! ska sola efter skolan i morgon sen på fredag vet ni vad som händer, ska ta många foton då! :) aja nu ska jag sluta skriva, tjingeling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0