Morsdag

halloj! sitter i sängen ny duschad och fräsch! dagen har varit toppen (Y) .. började med att fixa frukost på sängen för mamma och ge henne lite små presenter och blommor från mig och gina, sen var vi ute och solade en stund och myste och så.. sen när klockan blev ett åkte familjen in till stan och gick runt och kollade i lite affärer, mamma köpte en gullig blus och jag blev lite deppig för jag hittade så mycket fint som jag ville ha men det är bara att hålla ut! USA har så mycket mer att erbjuda så jag måste hålla i pengarna haha, snacka om dilemma ;) .. i alla fall, när vi hade kollat lite i affärer var det dags för bio! :) vi såg The Dictator, haha rolig var den! så om man är sugen för att skratta kan ni se den! :)
För en stund sen kom vi hem och då käkade vi jätte god mat, Tamarine! mmmh hehe, så har min dag sett ut så nu ska jag ner till hängmattan och läsa lite! haha vill inte att boken ska ta slut så jag läser typ två eller ett kapitel om dagen bara!? haha.. JUSTE, jag och päronen såg Eurovision igår på teve! helt sjukt att vi vann men jag hade en känsla eftersom många sagt bra saker om hene (alltså andra länder) hehe, så det är ju prima! hela familjen är sugna på att gå på det och det skulle ju kanske hållas i göteborg sa dom på nyheterna idag så då får man kanske åka dit?! hah, skulle vara kul att gå på i alla fall!  ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0