måndag 28 maj 2012

hejhej! sitter ny duschad i sängen, idag är det ny start på veckan och den började dåligt! eller bra och dåligt kan man väl säga, hade så jävla ont i magen och krampen går inte att beskriva! fy fy! det gjorde så ont att jag knappt kunde andas kändes det som! efter halva dagen i skolan runt lunch bestämde jag mig för att åka hem, och när jag väl kom hem la jag mig i sängen och grät haha så ont gjorde det! (jag stor bölade inte men tårar kom) :( .. efter ett tag somnade jag och vaknade när mamma väckte mig, pappa hade köpt en film nämligen Red Riding Hood med bästa Amanda seyfried som spelar huvudrollen, älskar henne! så jag och päronen såg den nyss! den är lite skruvad men ändå bra! :) hehe, inte konstigt att den filmades lite konstigt hon som gjorde första twilight filmen gjorde den här och båda är väldigt.. mörka kan man se, haha!
aja nu har jag som sagt duschat och ska lägga mig i sängen och läsa lite tänkte jag! snart börjar BB också, ska bli kul att se vem som vinner denna vecka, Hanna eller Amandus kan vinna, inte Annica! hehe får hoppas på det bästa! aja nu ska jag mysa ner mig i sängen med chilli och läsa lite! tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0