LMFAO

hallååååå! åh jag är så himla taggad! har varit taggad hela dagen och nu när jag har kommit hem har jag en egen fest för mig själv! haha, kanske inte men är lika taggad som jag var när allt drog igång idag!
dagen var lite jobbig men värt de! insläppet på grönan var vid tre men jag och emelie åkte och mötte upp alla vid plattan runt tolv, sen drog vi till grönan och köade, och jag kan säga de, när de sa att man fick börja "gå" in så sprang alla och drog i varandra det var helt galet. Folk ramlade och andra bara sprang över dom stackarna! någon jävel drog i min väska och puttade sedan ner mig för trappan så jag ramlade men sket i det och satte fart mot stora scenen! Kom längst fram i mitten och hade bästa platserna ju! haha! dock så fylldes det på med folk så hann gå på toa en gång vid tre och nu har jag fått gå på toa igen, helt sjukt för dom som känner mig haha! sen när allt började så missade man typ första låten för alla började gråta typ och svimma så vakterna fick bära över dom och då behövde ju vi flytta på oss lite och hjälpa dom som redan svimmat. men sen blev det ett jäkla drag och tja det var grymt kuuul! dom som inte var där missade verkligen något! Var så nära dom och fick ögonkontakt och rörde ena dansaren, fångade lite glittersaker som de slängde ut också men det bästa var när han sjöng Champagne Showers! då tog ena dansaren en flaska och bara hällde över alla jag var med och några andra såklart! det var så kul! haha, grym kväll med alla tjejer och killar! :D
aja ska ta lite vatten har så ont i halsen och sen ska jag packa klart min väska och sedan sova. I morgon far jag och krillan till Blidö för en massa mys och det ska bli underbart!! ♥

image description

haha jag ser så ful ut på bilden men en bild från idag i alla fall! :D .. sen har frida och emelie några videos kanske slänger upp en sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0