livrädd

hellu! fyfan, jag är livrädd och helt varm! inte kul att vara hemma ensam när en konstig kille kommer och knackar på dörren i typ tio min sen går han runt huset och kollar in i förnstrerna!? jag har ju varit med om inbrott när jag var liten och då var jag och elin ensama hemma när det hände, och jag är livrädd för att det ska hända igen, så jag har lite panik just nu! killen gick ut till sin skåpbil och hämtade något.. sen kom han tillbaka och precis när jag kollar ut genom fönstret kollar han upp till mitt fönster och pekade på mig. Asså jag höll på att nästan börja gråta, han har knackat på här förut för jag känner igen honom och alltid runt samma tid. Neh jag har paniiik! ringde kicki direkt och hon pratade med mig en stund, hon vet hur panikslagen jag är över att bara vara hemma ensam! haha ringde jonte lite snabbt också vi pratade en stund dock så var ingen utav dom hemma! :( känner mig som värsta tönten att bli så rädd men ah jag vill inte uppleva något sånt igen..
Mamma och pappa kom precis hem så jag tänker gå ner till dom nu, göra en kopp med varm choklad och bänka mig i soffan med dom, haha lär inte sitta ensam på mitt rum ikväll, hatar känslan jag får när sånt här händer, får verkligen panik! aja kände för att skriva av mig lite, skriver mer om min kväll sen! tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0