keeping up with the kardashians

hallå! sitter ny duschad i sängen och ska precis börja föna håret! :) .. vaknade super tidigt idag, runt sju -.- men det är nog inte så konstigt för jag somnade väldigt tidigt igår kväll haha! .. har kollat på några avsnitt av keeping up with the kardashians, älskar att se det programet! hehe, åt lite frukost och sedan när mamma och pappa vaknade så planerade vi dagen, ska ut och shoppa med mammi sen ska jag och pappa köpa något till datan och så. Sen blire det kanske lite grillning ikväll och gina kommer hem också tror jag! härligt härligt!
ska i alla fall föna håret nu och börja fixa mig innan jag och mamma ska ut och handla! skriver mer sen och förhoppningsvis kommer jag hem med någonting nytt!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0