it's friday friday!

Hejhej! idag är det en underbar dag, nämligen FREDAG! åh så himla taggad på helg hihi, hela helgen är uppbokad som vanligt med en massa skoj och mingel, haha där lät jag löjlig hah! i alla fall.. idag skulle jag på fest med en massa men då ringder ju självklart mamma och berättar att just denna fredagen var sista dagen mormor och morfar var hemma innan de drar till västergötland för sommaren. Så vi ska träffa dom idag och fira morsdag med dom (lite tidigt alltså) och spendera lite tid med dom eftersom vi inte ska till västergörland i sommar, kommer inte träffa dom på många veckor vilket är trist! dom är så härliga haha!
Så jag ska i alla fall va med släkt och familj ikväll! skönt med fint väder då kan man sitta ute och förhoppningsvis blir det grillat ikväll! .. i morgon blire att hoppa upp tidigt och fixa lite här hemma medans jossan min barndomsvän ska jobba, efter hon har jobbat drar vi in till stan för att luncha ute och sedan gå runt och hitta på lite skoj! har tittat på världens snyggaste byxor! nästan som en långkjol men byxor! de är så balla och finns i jätte många färger, en tjej på syrrans jobb hade köpt såna och jag dog när jag såg dom! om jag får tillräckligt mycket pengar av pappi för att köpa dom så kan ni ge er på att jag tar med mig något nytt till gardroben min! hihi skönt! tänkte skapa en ny kategori på tall om shopping, där tänkte jag lägga upp grejer jag har köpt och så! låter väl bra?!
aja nu känner jag att en bok är på väg att skrivas så ska avrunda här, ska ut till trädgården medans jag väntar på alla, drar på mig kepsen och läser lite hehe! naajs!

image description

såhär ser jag ut idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0