helgens planer!

halloj! är på strålande humör nu på kvällskvisten! hehe, ska hoppa in i ducshen nu tänkte jag. Kan ju vara uppe rätt sent idag har ju helg nu!!!! taggish! hehe, ska vara på gröna lund hela dagen i morgon typ tolv timmar haha ska bli grymt kul i alla fall! taggad som fan! så har packat en väska med mat och så, dock så ska det regna i morgon -.- om det gör det kommer jag få en bad hair day kan man lätt säga, mitt hår blir alltid så lockigt när det blir fuktigt eller regnar.
I alla fall, helgen är fullbokad! i morgon LMFAO sen på lördag morgon drar jag och krillan till blidö! ååååh det ska bli underbart, blidö är bäst och krillans landställe man dör typ haha! det är underbart!! :D så vi har planerat lite inför helgen där. Har typ inget plugg så det är super skönt, två uppgifter i sam och en i svenska och en i engelska alla är halvt påbörjade bara att jag inte lämnat in dom men är de redan för sent inlämnade kan de vänta några dagar till! hihi.. Sen nästa vecka ska jag boka biljetter för Nicki Minaj!! kommer bli grymt! ståplatserna finns nog kvar då, någon som vill hänga på så är det bara att säga till haha!
aja nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite! kommer bara mobilblogga nu under fredagen och helgen så blir nog inte så många inlägg tror jag! men på Instagram lär jag lägga upp en massa bilder - @nathamhs, follow me!! ♥

ser lite små störd ut på första bilden och på andra har jag ingen aning om hur jag lyckades ta mig upp!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0