gårdagen

tänkte skriva om min dag igår då jag och jossan var inne i stan! .. först åkte vi in till gamla stan och satte oss på en jätte fin italiensk restaurang där jag tog en super god pasta rätt! hihi, älskar pasta kan äta hur mycket som helst av det, haha! .. sen efter vi hade ätit klart gick vi runt lite och bestämde oss för att ta båten till grönan, gud va skönt det var att vara ute på vatten haha älskar att åka båt!! så himla härligt ju! .. sen tog vi spårvagnen tillbaka till plattan och drog oss till några affärer vi ville till, vi gick först till Mango där det var hur stökigt som helst, kläderna låg på golvet folk brydde sig inte om att liksom vara försiktiga, de klev på saker, fy, jag och jossan blev riktigt trötta där inne men mina nya favo byxor köpte jag ändå! hihi de var lite dyrare än vad en kompis sagt men jag köpte dom endå! gud jag är kär i dom hihi men eftersom de är några centimeter för långa så ska vi lämna in dom i morgon, slänger upp en bild på byxorna när jag fått tillbaka dom hihi! :) åh de är underbara! ska nog åka i dom byxorna till New York, hur sköna som helst! .. i alla fall, jossan köpte ett par jobbskor och sen drog vi oss hem! åt snabbt middag innan Eurovision började! så såg min dag ut igår! :) tack för en fin dag gumman! ♥
image descriptionimage description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0