en lång dag

hejhej! sitter i sängen och vilar, har precis skickat in samhällskunskaps uppgiften, kunde inte sluta skriva idag haha! dagen har varit riktigt lång känns det som, jag har åkt fram och tillbaka hur mycket som helst, först var jag så himla otaggad på skola men eftersom det var Engelska Nationella så tvingade jag upp mig ur sängen hehe, vilket var super för det gick jätte bra på muntliga nationella provet! är glad och lite lättad att det är över, hehe. Sen så hade vi samhällskunskap där vi skriver om mänskliga rättigheter, hehe ville skriva mycket mer än vad jag gjorde men då hade det blivit jobbigt att läsa haha, men men. Sen hade jag en tid hos ungdomsmottagningen och kö var det och sen när det blev min tur så tog det lite tid och självklart så glömmer jag mina kort måste visa det när jag går dit, så jag tar 45an hem och åker tillbaka, skit jobbigt! sen hem igen för att byta om för jag skulle tillbaka till skolan men då skrev Robert att vi skulle fortsätta med vårt projekt i morgon så då stressade jag hem i onödan haha, men fick en trevlig bussresa hem med elin! var ett tag sen jag såg henne så det var kul :)
sen när jag kom hem och kunde "slappa" somnade jag såklart haha, fail! skulle skickat in mitt arbete klockan sex men men, han får väl läsa det i morgon haha. Måste ringa jossan också, hon och frida åkte runt i stan idag eftersom One direction är här i Sverige!!! hihi, Frida skickade en bild på dom, lite avis, bara LITE!! ska fråga jossan om hon också såg dom, hehe. Sen så pratade jag med krillan, vi boka i morgon tror jag! hihi taggish!
aja nu ska jag duscha och sedan hoppa i sängs, i morgon är det fredag! skönt ska det bli med helg och allt, sista avsnittet på VD också :O kommer typ dö!! sen får jag vänta till november, december :'( inte kul, haha men PLL börjar snart, vet massor om vad som kommer hända! kan säga en sak, om man tänker på halloween avsnittet om historien hon berättade om i början så fattar man, Alison har en tvilling!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0