dip dyed shorts

hellu hellu! sitter och väntar på att duschen ska bli ledig och medans tänker jag på hur nära det är sommarn nu, kör alltid en liten diet innan sommarn för att komma ner till det jag vill väga haha, så har börjat med den dieten nu! hoppas den funkar lika bra som den brukar hihi.. konditionen måste också upp men den struntar jag i hehe, men ska ut och gå lite varje dag vilket är väl helt ok, jag lär behöva det eftersom i USA kommer jag behöva gå mycket, fan vad jag kommer gå då! haha, så i morgon blire en till promenad! aja vi får se hur det går, har inte så mycket att gå ner till mitt mål så att säga så jag tror nog jag klarar det innan jag drar till USA! :D vilket är prima! .. åh sommaren i år kommer bli så gryyym, helt sjukt va kul jag kommer ha alltså!
nu är badrummet ledigt i alla fall så ska duscha och sedan göra en ansiktsmask och måla naglarna och lite sånt! härligt härligt! hoppas det är riktigt bra väder i morgon, då ska jag sola så mycket jag kan! hehe, annars blir min kväll rätt lugn.. kanske något avsnitt av keeping up with the kardashians eller något! (Y) ♥
är helt förälskad i dip dyed shorts!! herremingud! ska köpa ett par i USA har jag bestämt mig för! åh de är så balla! tänk med rosa/blå/turkost eller vilken annan färg på topparna av håret också! give me!!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0