två lektioner kvar sen är dagen avklarad

hellu! nu är det bara två lektioner kvar, sen är dagen avklarad! skit skönt. Veckan kommer flyga förbi så himla snabbt! :D .. i morgon är det en kort dag med endast tre lektioner, sen på onsdag så ska vi ha studiedag och torsdag lediga som vanligt, då ska jag till skolan för att ha lite matte och spanska. Sen efter torsdagen har vi bara en kort fredag kvar! :D wiie. hehe. så de ska bli najs! längtar till torsdag och lördag gaad!
idag ska jag som sagt ut med mamma och handla. vet inte va jag ska köpa men en sak vet jag, har ingen aning om hur de smakar eller ens va de heter men alla som har ätit det säger att det är hur gott som helst! ska pröva idag wiie. får se hur de smakar, hehee ♥

vill att de ska bli varmt! så att man kan lämna jackan hemma, i morse snöade de ju :( usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0