torsdagen den 1a mars 2012

hellu! ligger i sängen och är proppmätt, har ett avnsitt kvar av Pretty little liars innan jag har sett alla som har kommit ut nyligen. så ska ta och se ett avsnitt och sedan så ska jag sätta på en film. funderar på att se en riktigt glad film, haha. eller kanske ska spara på den filmen tills i morgon kväll kommer pissa på mig under bion. Elin ska i alla fall kanske sova här vilket är en tröst! haha.

aja, nu har avsnittet laddat klart så nu ska jag ner och hämta min choklad som jag köpte idag och sedan mysa ner mig i sängen med datan :) tjingeling ♥

haha hittade den här bilden på datan. den är från lördags då jag var på fest. Jag till höger och elin till vänster! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0