tisdagen den 6e mars 2012

hellu! :) .. sitter i sängen och har precis gjort klart religions läxan, eller har typ två frågor kvar, dom ska jag göra sen orkar inte tänka mer, har jätte ont i huvudet. Så jag tänkte ta en riktigt lång duscha nu!! minst en timme typ haha. super skönt ju! .. ikväll ska jag träffa kristoffer sen ska jag snacka med mamio också, vi ska bestämma allt vi ska köpa till lördag! hehe. Så ser typ min kväll ut.. i morgon är det onsdag och då ska jag bara ta det lugnt efter skolan.. tror jag haha, blir alltid att jag hittar på något annat! .. och juste! danni är hemma, ska ringa henne se om hon vill sola eller något var någon månad sen jag gjorde de! och jag måste träffa henne asså! sjukt hur mycket vi har att prata om, måste höra allt från hennes resa! så avis att hon varit i New York! men men, inte långt kvar tills jag åker tull USA :) .. aja, vi får se vad som händer i morgon. Torsdagens planer är i allla fall bokade! wiie, hehe. älskar att fylla år! :) ♥
en random bild bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0