T.G.I.F

hellu! nu har jag lunch rast och har precis gjort klart frågorna i samhällskunskapen som ska vara klara till idag! känns skönt, hehe.. så nu har jag skit lång lunch rast sen en kort engelska lektion. Sen hem för att inviga helgen! :D men innan jag ska ut på kvällen så blire att ta det lugnt hemma med mamio, vi ska se på life as we knew it. hehe! den är riktigt bra, sorlig, rolig och kärlek. bra blandning.
senare ikväll ska jag ut och träffa grabbsen och krillan en snabbis tror jag! :D .. sen blire att sova tidigt för ska upp tidigt på lördagen för då ska jag baka och fixa och allt, sen drar jag in till stan med elin jag ska få min present!! :D .. sen ska vi shoppa lite snabbt, tror jag ska köpa en blus eller kofta från hollister! favo affären just nu! .. sen blire hemåt, byta om till "fin" kläder och fixa det sista innan alla brudar kommer till mig! :D fan va jag längtar, var ett tag sen jag träffade alla, speciellt alla tillsammans så de ska bli mys! neh nu ska jag sluta skriva.. ♥

haha en skojig bild från min förra tjejmiddag, plus mina två grabbar såklart hehe! men de var inte me på bilden :)

(Bellan, krillan, jag, jossan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0