T.G.I.F

hellu! sitter i skolan nu, hur trött som helst! jag såg inte ens på bb så somnade ju ändå ganska tidigt, ändå så är jag skit trött!
Idag är det i alla fall fredag! och jag har absolut inget uppbokat. Inge plugg, inget att göra ska bara chilla hemma och mysa. Jag ska ha en "ta-hand-om-mig-själv-dag" tänkte jag, ansiktmask, naglack och en massa. Lite nojjig över att använda ansiktsmask eftersom sist jag använde de så fick jag utslag och blev tvungen att åka till sjukhuset! haha får se hur de går idag (Y) .. Päronen ska hyra film också, breaking dawn blire för mig! pappa är fett sugen på att se den! värsta tönten är han, haha han gillar till och med justin bieber filmen! hahaha aja nu ska vi börja arbeta på vår film! :) wiie ♥

känner mig busig idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0