strålande väder = strålande humör

hellu! är på strålande humör idag, kanske beror på att jag vaknade med solen i ögonen! fan va härligt, blå himlen och solen som värmer! :D .. så känns ju lite onödigt att sitta inne hela dagen känner jag så jag gjorde nya planer för dagen. Stackars danni, hon är magsjuk så kan inte träffa henne idag, hade kunnat om jag inte hade skit många prov som jag måste göra veckorna framåt... annars hade jag kunnat bli smittad hehe..
Jag ska i alla fall åka in till stan om några timmar för att träffa krills och då ska vi köpa ett skal till min mobil och sedan ta ut hennes biljett till hungerspelen! wiie, hon hänger på hon med så de ska bli awesome! :D .. Nu ska jag lägga ner pluggandet ett tag och ta en macka, ska också se det nya PLL avsnittet, det ska vara riktigt bra säger merima en polare i klassen! fett spännande ju! haha.. aja tjingeling! :) ♥

funtar på att ha min poncho idag? (den jag har på mig på bilden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0