söndagen den 25e mars 2012

godmorgon! skönt att min klocka ställde om sig själv, för jag hade ingen aning om vad den skulle vara hehe.. idag ska jag och mamma åka till centrum en snabbis, jag ska köpa.. har ingen aning om vad jag ska köpa haha, men jag och krillan ska shoppa på tisdag så ska nog spara mina pengar till det :) .. men ska följa med mamio i alla fall, sen ska vi plugga tillsammans, haha sjukt jobbigt för jag fattar inget utav samhällskunskap, i alla fall det som kommer på provet som vi har till i morgon.
aja! nu ska jag göra lite frukost och se ett avsnitt av VD. haha ska börja om från början för pappa vill börja kolla, knasig pappa jag har! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0