söndag kväll

hellu! sitter nu helt död typ haha nej då! .. men mätt som bara den, vi har fikat, käkat värsta middagen fikat igen med tårta och allt, kommer nog inte behöva köpa macka i skolan i morgon bitti! haha.. hade det mysigt i alla fall! :) .. fick lite pengar så ska åka in till hollister med danni på lördag vi ska ha värsta myskvällen hela dagen rättare sagt! längtar! .. dock så kan jag inte träffa henne nu för hon är magsjuk, stackarn! men pratade ett tag med henne i morse om en massa, hehe retade henne lite med att jag såg på twilight hon har inte köpt filmen en, hehe.. krya på dig hjärtat!
aja! nu ska jag plugga lite på provet jag har i morgon stod på hemsidan att vi inte skulle ha prov men det visade sig vara fel info. Vi ska ha de, bajs! haha. aja ska plugga lite sen se på film. haha undra vilken film de blir thihi ♥
ÅH BAMSE BUS! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0