SL i mitt ♥

FUCK SL! fyfan va sur jag blev idag -.-.. fick sluta skolan tidigt och var på toppen humör, sen när jag kommer till station ser jag och malin värsta folkmassan, vi går mot tåget och då får vi reda på att inga tåg går just nu, ersättningsbussar skulle komma men de skulle inte gå förbi väsby?! .. fan, jag tänker inte ta mig ifrån ros precis, hittar ju inte ens där! så jag åkte hem till connebanan och ringde pappa som skulle skynda sig och hämta mig, men det var ju drygt med kö så vid halv fyra drog jag till conne, vid sex kom pappa och hämtade mig och nu har vi precis ätit. Är helt slut. Och så fick jag inte träffa danni :( .. men jag träffar henne på lördag vilket inte är så långt dit.
Nu ska jag ladda ner en glad och romantisk film och bara mysa ner mig i min säng. Så ser väl kvällen ut, haha! skönt ändå ju (Y) ♥
behöver sommar känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0