skola

hejhej! sitter på lektion, väldigt uttråkad. Samhällskunskap är nog de tråkigaste ämnet, hehe..
har precis haft Religions prov och det gick bra tror jag! vill inte ha för högaförhoppningar men ett E är det nog i alla fall hehe.. i alla fall, efter skolan ska jag hem snabbt sen när päronen kommer hem ska jag och dom åka runt och handla lite, vi ska också kolla om mitt armband som jag fick an krillan är klart. De var lite förstort så jag lämnade in det. Hoppas de är klart så att jag kan ha på mig det! jossan armband undra när de är klart, heeh de var lite för litet! på tal om mina presenter så ska jag slänga upp bilder på allt jag fick av mina kompisar i födelsedagspresent.
nu ska jag anteckna lite, har prov på måndag! fml♥

två bilder från typ första veckan i gymnasiet hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0