prima vecka!

hellu! sitter på lunchrast med conne, är super taggad idag och i morse var jag skit glad, haha jag vet va de beror på hehe. det kommer vara en bra vecka alltså! :) .. idag efter skolan ska jag träffa sötaste danni, åh de ska bli awesome!!! ska krama om henne i typ tio minuter hehe har saknat henne som fan. Efter de ska jag hem till päronen och åka handla ska hyra film, köpa godis och en massa till i morgon. sen ikväll ska familjen bara se på film typ. Låter som en toppen kväll. Sen behöver man heller inte gå och lägga sig tidigt eftersom jag är ledig i morgon! wiihoo. awesome! :)
sen så är både fredag, lördag och söndag fullbokade! ♥

haha hittade en riktigt gammal bild på mig, för typ två år sen kanske? ingen aning men aja, har inga nya bilder på mig så blir en gammal bild istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0