Onsdagen den 28e mars 2012

hellu! sitter på naturkunskaps lektion, har precis haft betygsnack och det gick fett bra! är fan stolt över mig själv, jag hatade naturkunskap i nian, dock så hade vi carina och hon var ju störd och innan de hade vi bahman, haha! men är fett glad över de david sa till mig! :)
i alla falll, i dag är det onsdag. Efter skolan ska jag stanna kvar och prata lite med några lärare om olika saker, hehe! sen ska jag hem och råplugga hela kvällen. matte :( ..provet i morgon kommer inte gå bra! men får göra mitt bästa i alla fall. Idag blire det nog inte så många inlägg har inget att berätta, ska bara plugga och se lite på teve i dag helt enkelt, ända dagen i veckan jag inte gör någonting, lite skönt att bara slappa hemma även fast jag ska plugga. I morgon, på tosdag alltså ska jag träffa min sötnos! längesen ju :( och danni är typ frisk. Stackarn låg på sjukhuset en hel dag! :( har köpt en liten krya på dig present till henne hehe, jag tror hon kommer gilla den hehehe ♥

bästa dagen med sötaste danni! .. TWIDAY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0