onsdagen den 14e mars 2012

hej hej! sitter i sängen och har ont i kroppen/magen och bröstet som fan, mamma har också haft de och pappa så jag och pappa ska till sjukhuset någon dag och vi ska göra några tester, då blire andra gången jag ska kolla hjärtat! usch då!
efter skolan åkte jag hem och la mig i sängen med min smärta. hehe, somnade och när jag vaknade kom precis päronen hem med mat! sen ringde jag krillan, jag gick hem till henne och kom hem för en stund sen. Gud va vi skrattade! vi gjorde massa nya videosar med appen, Talking funny mirrors, fan va rolig den är alltså! :D haha
nu är bb på ska se på de sen kolla avsnittet jag missade sen blire sängen. ingen skola i morgon. Men ska plugga hemma, sen mot väsby station för att träffa min sötnos!! ♥

oj vilken gammal bild jag hittade på min data!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0