Onsdag kväll

hejhej!! sitter i sängen och pluggar matte medans bb är på. Idag efter skolan så blev det inte plugg direkt utan jag och markus drog hem till mig, vi satte på en film och käkade nudlar, hur gott som helst! haha båda var skit hungriga så det satte fint. Sen när han hade gått blev det plugg direkt, gjorde instuderingsfrågorna när Markus hade gått sen blev det matte tills päronen kom hem med mat, efter middagen duschade jag och sedan pluggade jag matte. Kul! -.- haha.. nu ska jag se på glee som börjar när som helst sen ska jag sova! skönt! heeh.
i morgon är det torsdag yeey! har sett fram emot att träffa min ompalompa länge nu!! ♥

pratade med systern min idag också, vi måste färga mitt hår snart, utväxten ser förjävlig ut! så det ska bli gjort innan nästa söndag! :) .. btw, bilden är typ för två tre år sedan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0