om en vecka!

hellu! sitter och ser på Pretty little liars, eller avsnittet slutade precis! fan va nära dom är A nu asåå haha..
idag ska jag vara med elin pelin igen, Vi ska ta de lught och senare ut och gå! ska bli skönt. Så ser typ min dag ut, ska kolla på film och bara chilla idag tror jag. hehe, idag är det precis en vecka kvar tills jag fyller år, hur glad som helst, haha. Och vem fyller år idag då? .. jo Mr Bieber! haha han fyller dock 18 och jag 17, men ändå! :)
ska fan se på Never say never, medans jag smått ska börja fixa mig! haha aja, skriver mer sen! tjingeling! ♥

hahaahha!


Kommentarer
Postat av: Merri

I wish that was mee!!! asså omg!!! :D <3

2012-03-05 @ 16:30:56
URL: http://merriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0