middag med finaste

Hellu! sitter i sängen med martina och gina, dagen blev lite annorlunda än va jag hade tänkt. Markus skulle äta sent som vanligt så jag och krillan tyckte att de skulle vara kul om vi gjorde middag tillsammans, hon hade redan bjudit hem olivia och kristin dock så kunde inte kristin komma :( .. men Jag, Krillan och Olivia gjorde middag och myste riktigt mycket. Vi pratade om en massa verkligen! .. har inte sett olivia sen i sommras, så länge sen var det! så de var kul att se henne igen! :) .. det tog lite lång tid innan vi fick äta, Krillan tappade riset i vasken och tja de vill man precis inte äta liksom. haha så himla söt alltså! Så vi började om och när vi hade ätit och snackat en massa hade klockan sprungit iväg. Var tvungen att komma hem, men det är nog bra om jag somnar snart, ska upp runt åtta tiden i morogn, duscha, baka, fixa överrallt, sen stan, shopping, fixa grejen jag fick av elin! :D och sen hem, byta om, ta fram maten, göra drinkar. en massa.. kommer vara helt död på kvällen sen! sover nog gott i morgon haha! .. aja känner att jag skriver lite mycket. Så ska ner till min säng nu och försöka sova! .. här kommer en bild från idag när vi åt! :) ♥
image description
en jätte fin bild på Olivia och Kristin!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0