lång dag

hellu! sitter i sängen nyduschad och fräsch. Idag var jag och krillan som sagt i stan, jag köpte ett jätte fint glittrigt skal till min mobil! :) krillan hämtade sin biljett till hungerspelen och sedan åkte vi hem. När jag kom hem tog det inte lång tid innan jag ringde krillan, vi tog en promenad ner till ica och jag köpte en påse riesen, blev så himla sugen på det! sen kom jag hem, åt duschade och nu ska jag börja kolla på top model från början!! :) .. hehe
sen när bb börjar ska jag se på de, sen blire sängen för moi! :) ♥
haha känner att jag lägger in många gamla bilder på sistonde, äsch! .. hade i alla fall grymt kul den här dagen då jag och krillan var på blidö, åh va jag älskar blidö!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0