jag ser det snöar, jag ser det snöar

hellu! sitter inlindad i min mysiga filt och blänger på snön utanför fönstret! fyfan för att det snöar, förstörde ju typ hela lördagen!! .. aja, gårdagen var hur mysig som helst i alla fall. Jag och krillan åt så mycket så att vi nästan sprack, herregud va slöa vi blev efter det! ..haha :D.. hade i alla fall jätte mysigt med min fina vän! :)
idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får se!:) .. men just nu så ska jag börja om från början av VD eftersom pappa vill börja kolla, ska få med mamio att se ett avsnitt i alla fall haha. Så ska ner till vardagsrummet nu. Tog en massa bilder igårkväll och slänger upp dom efter ett eller två avsnitt av VD :) tjingeling! ♥
en bild från igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0