it's a twilight thing, you wouldn't understand

hellu! sitter på lektion och idag är jag riktigt trött, pappa har ringt som en galning, haha har dock inte kunnat svara eftersom jag sitter på lektion :) ... undra vad han vill! :)
har många och tråkiga lektioner idag -.- aja, när jag kommer hem ska jag se gårdagens bb, hörde lite om de igår och måste se allt idag, Sen ska jag se klart Pretty Woman också :) .. sen så ska jag träffa kristoffer! :)
haha tack vare danni så har jag blivit lite beroende av att shoppa online. Haha! hon hade köpt massa från en twilight sida, jag tänkte också köpa lite nu, hittade massor med fina twilight saker. skal till mobilen tröjor och en skylt, haha it's a twilight thing, you wouldn't understand! .. aja nu ska jag fortsätta lyssna! tjingeling! ♥

twilight nördarna nummer #1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0