grattis till mig själv!

haha, kände att jag var tvungen att säga grattis till mig själv på bloggen. haha!
vaknade för en timme sen med massa paket på sängen, okej man kan inte jämföra med hur många man hade när man var liten men de säger ju att de bästa presenterna kommer i de minsta paketen! hehe.. fick 17 rosor, rosa och vita som jag älskar, hehe. och andra blommor, sen så en massa kort en där de stod att jag skulle bli modell för en dag, så de ska jag göra lite längre in i "framtiden" haha, kul ju! :D .. sen pengar på hollister, blus nästa! :D och bio kort och mjukisar från hollister och sedan min efterlängtade Iphone 4s! :D :D haha är hur glad som helst!!! idag ska vi fixa lite med telefonen och föra över alla mina nummer och allt. Så jag har samma nummer så alla vet ;) men man kommer inte kunna nå mig på mobilen idag, eller jo hem telefonen men de är inte många som har det hehe.
men fb funkar ;) .. i alla fall, ska börja fixa mig nu tror jag, idag ska jag mamma och pappa ut och äta dagens och köpa en massa gott till kvällen! wiie. hehe, älskar att fylla år! (bilder från presenterna kommer upp sen!) ♥
haha min födelsedag förra året, orkar inte föra över alla bilder min syster tog i morse just nu. Så slänger upp dom ikväll :) haha ser lite halv störd ut på fotot också, men de är najs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0