en super bra fredag!

hejsan! kom precis in, nu på kvällskvisten så har jag varit ute och det är ganska kyligt! jag var glad över min stora mysiga halsduk! heh. men det blev lite för kallt ett tag så jag bestämde mig för att gå hem. Innan så var det jag, jonte, markus, erik, alex, matte och adam. De spelade fotboll medans jag mest skrattade åt dom hahah!
Men killarna följde med mig hem! det var snällt av dom. Haha ganska händelsefull hemväg kan jag säga x) .. väldigt bra fredag i alla fall! .. måste sova snart för i morgon ska jag upp tidigt och duscha och fixa mig innan jag och danni drar in till stan! tror också att vi ska hem till hennes syster sen. Vi ska nog göra middag, men en sak är säkert i morgon blir det shopping och twilight maraton!! ♥
två bilder från idag, jag och conne i skolan! sen glassen jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0