Bra start på veckan

hellu! är helt slut! idag efter skolan åkte jag och pelin till kista för lite shopping. Jag hittade massor som jag ville ha men åkte hem med två super snygga plagg och en chokladkaka. haha!
jag köpte ett par virkade shorts och en jeans tröja i en härlig blå färg, slänger upp bilder på dem sen. blev i alla fall riktigt nöjd, allt jag behöver nu är ett par nya jeans. Så det ska jag leta efter i morgon. Blir det inga jeans blir det någon snygg topp från Hollister skulle jag tro :) .. aja nu ska jag äta och efter det ska jag plugga matte, måste klara provet men det verkar inte som att det kommer bli så enkelt haha. Ska också unna mig ett avsnitt av VD och lite choklad. hihi! :) tjingeling ♥
känner att jag bara köper sommarplagg men det är skit samma för sommarn kommer väl snart?! hehe, jag är nog inte den ända som längtar efter sommaren! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0