where are you summer

hejhej! sitter i sängen och har laddat ner en riktig tjejfilm! med bästa kristen stewart också! hihi.. den ska jag se nu, sen när mamma och pappa kommer hem så har vi lite grejer att göra! pluuuus, jag får mina favo byxor idag! fick ett sms och de sa att dom var färdiga nu! hoppas dom är en perfekt längd annars blir lilla jag sur! hehe.
I morgon är vi lediga och då får vi se vad jag ska hitta på, jag vet att jag ska göra något i morgon men kommer inte på vad så jag skriver när jag kommer på det, hehe! på torsdag, fredag, lördag och söndag och måndag är hela dagarna uppbokade! shit va skoj, sen är det bara tisdag och onsdag (onsdag får jag sommarlov) sen blir att packa och gå på lite fester innan jag drar tiill USA! sen i sommar efter USA blir det blidö och göteborg med dom bästa! hihi känner att jag skriver det rätt mycket men kan verkligen inte sluta tänka på det, och jag längtar sååå himla mycket hehe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0