tatuering

hejhopp! har suttit och pratat om nästa år och något jag gärna vill göra är en tatuering och vet vilken tatuering jag ska göra! har velat göra den ett tag nu, hehe men tänker jag inte säga vad den står för eller vad det är för något hihihi men den har en väldigt stor betydelse för mig i alla fall! ni får väl se tatueringen när jag gjort den.. om den ens blir gjord! haha
Ikväll var det tänkt att jag skulle se på film men blev det dock inga filmer för mig, fastnade i vardagsrummet med familjen och pratade en massa! men i morgon ska jag ta och se filmen jag hyrde, haha blev Glee filmen naaajs! aja ska sova nu, är super trött! godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: christina

men åååh, nu blir man ju nyfiken! hihi.. hur länge är det kvar tills du fyller år då? :)

2012-06-11 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0