taggad till max, sex timmar kvar!

HejHej! har inte bloggat idag för jag har haft så mycket för mig! hela dagen har jag sprungit fram och tillbaka packat och fixat allt det sista! ringt runt för att säga hejdå och allt sånt! fick lite tårar när jag sa hejdå till krillan hihi! (A) kommer sakna alla jätte jätte mycket!! 

haha en sak som jag oroar mig över är såklart att jag ska glömma något! har packat mina väskor och fem minuter senare kommer jag alltid på något jag har glömt men just nu så känns det som jag har med mig allt?! hoppas det! annars kommer jag dö om jag typ har glömt något viktigt haha! 

klockan är strax tolv och jag ska väl upp och ta taxin till arlanda om sex timmar typ hihi ååh pirrar i magen redan! heh.. ska se något avsnitt av PLL och sen vara inne på datan ett tag innan jag ska sova! eftersom resan blir lång och jobbig så ska jag inte sova så mycket inatt och förhoppningsvis ta igen sömnen på planet! hehe. helt sjukt att så här dags imorgon så kommer jag att vara i New York City! crazy!?

Aja kanske slänger in ett inlägg i morgon om jag hinner såklart, får se om mitt batteri är fullt och så, Under resan då jag kanske har gratis internet så kommer jag bara att slänga upp bilder på instagram, följ mig gärna på @nathamhs .. annars om det inte blir ett till inlägg så ses vi om drygt en månad!!! tjingeling! ♥
 

Kommentarer
Postat av: emma

kommer sakna dig!

2012-06-18 @ 00:38:29
Postat av: emma

.. och din blogg såklart ;)

2012-06-18 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0