svar på kommentar

Hej hanna! tack så mycket för den fina kommentaren! :) va kul att du har följt min blogg!
svar på frågorna:
1 - mitt rum ser stökigt ut just nu, haha nej men jag kan slänga upp en bild eller två på mitt rum lite senare det är lite svårt att beskriva det :)
2- kristoffer är inte min pojkvän utan bara en kompis :)
3- Det beror på hur mycket du vill lägga på klänningen såklart, och vilken typ av avslutning du ska på! men jag brukar kolla i de vanliga affärerna som typ, H&M och Bikbok, Zara! sen är aksara en jättefin affär med fina klänningar!
hoppas du har fått svar på det du frågade och en bild på mitt rum kommer om några dagar hehe! :)
kram på dig Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0