söndag den 10 juni 2012

godmorgon! idag känner jag mig riktigt sliten, har jätte ont i halsen så jag hoppas verkligen inte att jag är på väg att bli super sjuk som min syster nyligen har varit!
jag vaknade för en stund sen och nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på DH, snart ska jag och pappa börja fixa oss lite innan vi drar in till stan! så himla taggad för att se Snow White And The Huntsman! det ska bli grymt kul. Efter filmen ska jag komma hem och fixa med syrran vi ska gå igenom vilka färger jag ska ha i håret på måndag. Får se när jag ens kan färga håret på måndag eftersom jag ska till hennes jobb!? .. får anpassa mig efter henne helt enkelt heh.
aja nu ska jag se klart avsnittet och äta upp min macka, vi hörs senare! tjingeling! ♥

en gammal bild på moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0