Rubrik


HejHej! har precis ätit middag och ska se ett avsnitt av PLL.. har börjat kolla om från början hihi! så himla bra serie! 

Idag har jag faktiskt fått mycket gjort! jag har köpt det jag skrev förut vilket känns awesome! jag har fixat rummet, duschat, gjort middag med mamio, träffat min älskade barndomsvän, valt det jag ska ha med mig till USA och hm... börjat packa lite, tagit fram allt som ska laddas under denna natt så att jag kan dubbel kolla så att allt funkar och så. Sen i morgon ska jag köpa tre saker sen är jag klar för att åka, lite ansiktsmasker och sånt. 

Nu ska jag som sagt se ett avsnitt och lägga ner min millitärjacka, är helt kär haha! har gått runt med den på mig i huset hela dagen typ! tror nog jag åker i den till USA! åååh jag vill åka nu nu nu! flyg nerverna börjar smyga upp på mig också hehe! lite nervös är man ju alltid men mest super glad över att få åka bort och till USA också! wiie!  ♥
Bilder på mina nya skor och jacka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0