onsdag 13 juni 2012

halloj! idag har det varit en strålande dag och jag har varit på prima humör! :) .. så glad att jag äntligen fått sommarlov! .. efter skolan kom jag hem och städade som en galning sen duschade jag och fixade mig inför kvällen, jag åkte in till stan och mötte upp Krillan vid centralen, vi gick i det fina vädret och satte oss ute, vi var lite små hungriga så jag bjöd krillan på donken! haha, det fick bli något snabbt eftersom filmen strax skulle börja. Vi köpte lite godis och och bänkade oss i bio salongen.. haha, sa förut att de som sätter betyg på filmen oftast har fel om filmer och jag hade rätt. De sa att den här filmen skulle vara dålig men den var riktigt bra! jag och krillan fick lust att se om den direkt typ. Älskar Miley också hehe.. den var riktigt bra så det var awesome! :) hehe det var lite kul för krillan fick inte köpa något, jag bjöd henne på allt vilket fick henne att bli lite frustrerad, men det var bara kul! allt för dig krillan! ♥
När jag hade kommit hem var det fin middag med familjen, blommor och kort stod på bordet och jag fick pengar, fem hundra och sen så skulle jag egentligen fixa naglarna i morgon men har ingen lust, alldeles för korta naglar så det kändes som att naglarna bara skulle ramla av som de gjorde förra gången.. så jag får 450 kr till! wiie, shopping i morogn! :D .. mobil skal, ett måste! så trött på mitt glittriga nu. Vi åt super god middag och sedan god efterrätt. Nu sitter jag i mitt rum och ska se på Pretty little liars, sista avsnittet jag kan se på en månad! :O kommer bli galen hehe!
Lite bilder från dagen! ♥

image descriptionimage description

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0